Kedves látogató!

Üdvözlök mindenkit a blogomon, mely azért jött létre, hogy tájékoztathassam az olvasóimat, hogy melyik történetemből mikor lesz friss.

Remélem, mindenki talál valami kedvére valót.

Ha elolvastátok valamelyik írásomat, kérlek írjatok róla véleményt egy kommentben!

Köszönöm!

Puszi:

Vampire Nori (= Nóri)

2010. május 7., péntek

Újabb frissek

Szép délutánt!

Mint ígértem, felkerült a nagy fanfiction író verseny következő fordulója a További Írásaim-ra.

Emellett feltettem a VW következő fejezetét, bár nem kaptam annyi komit, amennyit szerettem volna, mégis úgy döntöttem, nem büntetem azokat, akik írtak kommentet, és már szeretnék olvasni a frisst.
Most nem szabtam komihatárt, de kérlek Benneteket, ha elolvastátok, komizzatok.

Sunshine: Nem tudom, hogy mikor lesz friss, talán a jövő héten. Írtam tegnap egy bejegyzést, hogy mennyire bánt, hogy egyetlen megjegyzést sem kaptam a 7. fejezethez. Ez nagyban lassítja a következő fejezet íródásának sebességét. Kérek mindnekit, hogy írjon kommenteket, akkor hamarabb lesz friss ott is.

Ennyit mára!

Puszi
Nóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése