Kedves látogató!

Üdvözlök mindenkit a blogomon, mely azért jött létre, hogy tájékoztathassam az olvasóimat, hogy melyik történetemből mikor lesz friss.

Remélem, mindenki talál valami kedvére valót.

Ha elolvastátok valamelyik írásomat, kérlek írjatok róla véleményt egy kommentben!

Köszönöm!

Puszi:

Vampire Nori (= Nóri)

2011. június 30., csütörtök

Ez + az

Sziasztok!
Régen jelentkeztem, most viszont belevetem magamat a dologba. 3 blogomat töröltem, az Egy különös szerelem ezentúl letölthető formában lesz elérhető.
A Zafír Gyémántot nem hiszem, hogy valaha is folytatom, így a blogját töröltem, magát a történetet átraktam a novellás oldalamra.
A Story of the true love-nak 2 fejezete még hiányzik, ezeket a jövőben megírom, és az a történetet is le lehet tölteni.

A Sunshine és a The stars of my sky helyzete kétes. Remélem, hogy a nyáron tudom folytatni őket, mert szeretnék velük dologozni.

Egyedül a VW olyan, amit folyamatosan írok, most is készül a következő fejezet.

Hamarosan új fejlécet szeretnék a bloghoz, remélem, sikerül megalkotnom.

Üdv,
Nóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése