Kedves látogató!

Üdvözlök mindenkit a blogomon, mely azért jött létre, hogy tájékoztathassam az olvasóimat, hogy melyik történetemből mikor lesz friss.

Remélem, mindenki talál valami kedvére valót.

Ha elolvastátok valamelyik írásomat, kérlek írjatok róla véleményt egy kommentben!

Köszönöm!

Puszi:

Vampire Nori (= Nóri)

2010. július 2., péntek

Frissek

Sziasztok!

Végre befejeztem a dizáj-frissítési projectem, és én a magam részéről elégedett vagyok a blog új külsejével, remélem Nektek is tetszik majd!

És akkor jöjjenek a frissek:

1. az Egy különös szerelem című történetemből felkerült a 6. fejezet!

2. Felraktam egy novellát Piros lámpa címmel a Továbi Írásaim-ra. Ez Diana pályázatára készült, és az én legeslegjobb barátnőmnek, Kate-nek ajánlottam ;)

Jó olvasást, és kérlek Benneteket, hogy komizzatok!

Puszi:


Vampire  Nori  (= Nóri)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése