Kedves látogató!

Üdvözlök mindenkit a blogomon, mely azért jött létre, hogy tájékoztathassam az olvasóimat, hogy melyik történetemből mikor lesz friss.

Remélem, mindenki talál valami kedvére valót.

Ha elolvastátok valamelyik írásomat, kérlek írjatok róla véleményt egy kommentben!

Köszönöm!

Puszi:

Vampire Nori (= Nóri)

2010. június 9., szerda

Frissözön

Sziasztok!

Legelőször is egy hatalmas újdonsággal kezdeném: A nagy fanfiction író versenyre készült történetem saját blogot kapott, aminek oldalt megtaláljátok a bannerjét, de a türelmetlenebbek kedvéért belinkelem ide: Egy különös szerelem

Kicsit késve, de megírtam a The stars of my sky következő részét fel, is tettem. Kicsit hosszabb mint az előzőek :)

Feltettem a További Írásaim nevezetű oldalamra a Téli álomséta című novellámat, amit Gianna pályázatára írtam, és még lehet rá szavazni IDE kattintva.

Jó olvasást a frissekhez, és kérlek Benneteket, hogy komizzatok!

Puszi: Nóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése